Zamykają tunel. Sprawdzą zasilanie
14 sty 2025
W dniach 16–17 stycznia planowane jest wyłączenie tunelu z eksploatacji. Przerwa odbędzie się w godzinach nocnych – od 22.00 do 05.00, w celu przeprowadzenia niezbędnych […]
22 mar 2024
Gotowy jest w całości nowy wjazd do Kołobrzegu od strony drogi S6, czyli odcinek o długości 1,5 km do ronda im. Jerzego Patana. Do dyspozycji są dwie jezdnie z docelową organizacją ruchu. Prace będą jeszcze prowadzone na biegnącej równolegle dawnej drodze wojewódzkiej DW 163 (obecnie droga gminna). Całkowite zakończenie robót zgodnie z kontraktem powinno nastąpić w kwietniu br. Koszt inwestycji to 56,3 mln.
Nowa trasa powstawała obok funkcjonującego wjazdu do Kołobrzegu DW163 (ul. Bolesława Krzywoustego). DK11 łączy się z trzema istniejącymi już wcześniej rondami – na węźle Kołobrzeg Wschód, na wysokości ul. Janiska oraz na połączeniu z oddanym do ruchu w 2018 roku III etapem obwodnicy Kołobrzegu w ciągu DK11.
Dodajmy, że od 11 marca tego roku funkcjonuje już wyjazd z Kołobrzegu nową DK11. Nowa trasa jest dwujezdniową drogą klasy GP (główna o ruchu przyśpieszonym) z dwoma pasami ruchu na każdej jezdni. W ramach prac powstał wiadukt nad drogą do miejscowości Budzistowo. Inwestycja połączyła węzeł Kołobrzeg Wschód, na drodze ekspresowej S6, z oddanym do ruchu w 2018 roku fragmentem obwodnicy Kołobrzegu w ciągu DK11 z mostem przez rzekę Parsęta i zrealizowanym w latach wcześniejszych dojazdem do portu w Kołobrzegu. DK11 (jako S11 posiadając klasę drogi ekspresowej) biegnie od węzła Bielice w pobliżu Koszalina wspólnie z drogą S6 w kierunku Kołobrzegu. Na węźle Kołobrzeg Wschód DK11 już w klasie drogi GP odchodzi od drogi S6 i biegnie nowym przebiegiem DK11 omijając centrum Kołobrzegu do swojego punktu początkowego – kołobrzeskiego portu.
12 sty 2025
Zainteresowanie kupnem dwóch świnoujskich promów przez Gambię wzbudziło nie lada sensację w mediach lokalnych, regionalnych, ogólnopolskich a nawet niemieckich. Afrykańskie państwo oficjalnie zapytało miejską jednostkę […]
Dodaj komentarz