Odpowied┼║

rybki portal.jpg

Przez ca┼ée lato Woli┼äskie Stowarzyszenie Rybak├│w zaprasza na cykl imprez pod nazw─ů ÔÇ×Wolin - Wyspa Smak├│w. Zalew ┼Ťwie┼╝ych rybÔÇŁ. Pierwsza z nich ju┼╝ w najbli┼╝sz─ů sobot─Ö 23 czerwca w woli┼äskim w Amfiteatrze o godzinie 12. Osoby, kt├│re jedz─ů du┼╝o ryb i owoc├│w morza, rzadziej zapadaj─ů na choroby kr─ů┼╝enia, mia┼╝d┼╝yc─Ö, alergie i nowotwory. Maj─ů te┼╝ mocniejsze ko┼Ťci, z─Öby, g┼éadsz─ů sk├│r─Ö i podobno d┼éu┼╝ej ┼╝yj─ů. Jako Polacy jemy zdecydowanie za ma┼éo ryb, szczeg├│lnie ┼Ťwie┼╝ych, co mo┼╝e dziwi─ç z uwagi na du┼╝─ů obecno┼Ť─ç akwen├│w wodnych oraz dost─Öp do morza.

Warto pami─Öta─ç, ┼╝e ryba jest produktem zdrowym, po┼╝ywnym, ┼éatwym i szybkim w przyrz─ůdzeniu, dzi─Öki czemu ┼Ťwietnie wsp├│┼égra z aktywnym i zdrowym trybem ┼╝ycia. Zaliczana jest do najmniej przetworzonych sk┼éadnik├│w ┼╝ywieniowych. Przebywaj─ůc najkr├│tsz─ů drog─Ö z natury prosto na talerz zachowuje swoje najlepsze w┼éa┼Ťciwo┼Ťci. Ryby s─ů bardzo bogate w witaminy, minera┼éy i bia┼éka. Mi─Öso ryb przewy┼╝sza pod wzgl─Ödem warto┼Ťci od┼╝ywczych wo┼éowin─Ö, wieprzowin─Ö i dr├│b, dlatego dobrze, aby ryby pojawia┼éy si─Ö na naszych sto┼éach jak najcz─Ö┼Ťciej. Najbardziej warto┼Ťciowym sk┼éadnikiem ryb s─ů kwasy Omega3. Nale┼╝─ů one do grupy nienasyconych kwas├│w t┼éuszczowych, cz─Östo nazywanych niezb─Ödnymi nienasyconymi kwasami t┼éuszczowymi (NNKT), ze wzgl─Ödu na rol─Ö jak─ů odgrywaj─ů w prawid┼éowym funkcjonowaniu ludzkiego organizmu. Problem polega na tym, ┼╝e organizm cz┼éowieka nie potrafi ich sam wytworzy, dlatego musimy mu je regularnie dostarcza─ç w po┼╝ywieniu.
Zalecenia zdrowego ┼╝ywienia m├│wi─ů o tym, aby ryby pojawia┼éy si─Ö w naszej diecie co najmniej 2-3 razy w tygodniu. Je┼Ťli chcemy by─ç zdrowi, powinni┼Ťmy koniecznie wprowadzi─ç ryby do naszego menu. Kwasy Omega3, kt├│rych ryby s─ů doskona┼éym ┼║r├│d┼éem, wp┼éywaj─ů na prawid┼éowe funkcjonowanie m├│zgu, budow─Ö b┼éon kom├│rkowych, funkcjonowanie uk┼éad├│w: kr─ů┼╝enia, nerwowego i odporno┼Ťciowego, obni┼╝aj─ů ryzyko nowotwor├│w, dzia┼éaj─ů przeciwzapalnie oraz sprzyjaj─ů zwi─Ökszeniu produkcji hormonu szcz─Ö┼Ťcia - serotoniny. Dietetycy s─ů zgodnie, ┼╝e najlepiej je┼Ť─ç ryby ┼Ťwie┼╝e, dost─Öpne w danym regionie.

Odpowiedz

  • Adresy internetowe s─ů automatycznie zamieniane w odno┼Ťniki, kt├│re mo┼╝na klikn─ů─ç.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Znaki ko┼äca linii i akapitu dodawane s─ů automatycznie.

Wi─Öcej informacji na temat formatowania

J─Özyki

[] Najnowsze komentarze

Titel Autor Data
Holdu Pruskiego Anonim 28 mrz. 2018 - 19:39
Dyalise Anonim 15 st. 2018 - 18:36
Quappen kaufen Anonim 6 gru. 2017 - 20:25
Przysługa? Anonim 7 li. 2017 - 09:41
Co gorsza przyb─Öd─ů kolejne transporty siarki Anonim 28 pa┼║. 2017 - 09:21
Racja! Anonim 24 pa┼║. 2017 - 20:20